четверг, 13 июня 2019 г.

Шість цеглинок

ВЧИТЕЛІ МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ ЦЕЙ ЗАСІБ НАВЧАННЯ ТАКИМ ЧИНОМ:

1. «Візерунки»
Діти вчаться:
  • помічати і складати візерунки;
  • експериментувати;
  • генерувати власні ідеї;
  • працювати самостійно та в команді.
Основні завдання:Діти копіюють візерунок, створений вчителем, і намагаються його продовжити (дорослий починає створювати візерунок, а діти завершують його). Це завдання виконується 3-4 рази з різними варіантами візерунків.Необхідно з кожним разом додавати у візерунок пропуски, звертаючи на це увагу дітей.Запитання до дітей:
  • Що таке візерунок?
  • Де зустрічаються візерунки у повсякденні?
  • Як можна описати цей візерунок?

2. «Запам'ятайки»
Діти вчаться:
  • утримувати інформацію у пам'яті;
  • знаходити асоціації;
  • описувати власні дії.
Основні завдання:Дорослий бере 2 будь-які цеглинки, з'єднує їх, накриваючи штири. Підіймає цеглинки, щоб усі діти могли побачити, тримає протягом 5 секунд і ховає. Діти копіюють послідовність кольорів та спосіб з'єднання цеглинок.
 
Запитання до дітей:
  • Порівняйте свою фігурку з моєю. Вони однакові?
  • Чим вони відрізняються?
  • Якщо фігурки відрізняються, що потрібно зробити, щоб вони стали однаковими?
Вправу можна ускладнити, змінивши кількість цеглинок та способи їх з'єднання.
3. «Зміюка-закарлюка»
Діти вчаться:
  • творчо підходити до вирішення завдання;
  • працювати в команді;
  • вигадувати та розповідати історії.
Основні завдання:У парах діти змішують свої цеглинки та будують змію.
 
Запитання до дітей:
  • Яким чином можна передати рух, манеру поведінки, способи маскування змії?
  • Що можете розповісти про вашу змію?
  • Презентуйте свою Зміюку-Закарлюку.
  • Які запитання можна поставити товаришам, щоб більше дізнатись про їхніх змій.
4. «Спина до спини»
Діти вчаться:
  • описувати свої та чужі дії, пояснювати їх наслідки;
  • ставити себе на місце інших.
Основні завдання:Діти сидять або стоять спина до спини, тримають у руках 3 однакові цеглинки. Одна дитина будує певну фігуру, а потім пояснює своєму сусіду, який сидить за спиною, як йому збудувати таку ж.
Після пояснень, дитина будує свою фігурку, не ставлячи питань і не дивлячись на фігуру товариша з пари, який щойно пояснював, як саме треба її скласти.
Діти в парі порівнюють свої фігурки й обговорюють, як йшло будівництво, а потім міняються ролями та виконують ті ж самі завдання.
 
Запитання до дітей:
  • Як ви пояснювали товаришеві, що й як необхідно будувати?
  • Які вказівки були зрозумілими та корисними?
  • Які виникали складнощі?
5. «Кубик-звисайлик»
Діти вчаться:
  • упевнено братися за нові завдання;
  • бути уважними, зосереджуватись на завданні, яке виконується в конкретний момент;
  • експериментувати та робити висновки.
Основні завдання:Кожна дитина кладе по цеглинці близько до краю столу, а інші приєднує так, щоб вони звисали з поверхні. Основна мета цієї вправи – перевірити, скільки цеглинок може звисати з краю столу.
Запитання до дітей:
  • Скільки цеглинок ви можете приєднати до тієї, що лежить на столі? Пам'ятайте, що вам потрібно урівноважувати ті цеглинки, які висять у повітрі.
  • Яке рішення, на вашу думку, спрацює найкраще?
6. «Підступна рівновага»
Діти вчаться:
  • маніпулювати дрібними речами;
  • наполегливо працювати, долати труднощі;
  • розвивати власну тактику виконання завдання.
Основні завдання:Діти відділяють цеглинки одна від одної у довільному порядку і кладуть їх перед собою. ю. Потім, складаючи вузьким боком до вузького, будують вежу. Після того, як вежу побудовано, можна запропонувати зробити це ще раз, змінивши при цьому «будівельника».

 
Запитання до дітей:
  • Як вам вдалося побудувати вежу? Дайте дітям можливість по черзі розповісти, як вони будували вежу.
  • Якби вам знову запропонували збудувати вежу, якими б були ваші дії?

Комментариев нет:

Отправить комментарий